26. oktober 2009

Wohoo!

Jeg har fået endnu en fast læser på min blog! Nu er der ikke blot én, ikke blot to, men tre faste læsere. Sejt mand!
Velkommen til, nu får jeg lidt mere blod på tanden efter at opdatere lidt oftere. Har sgu været sløv på det sidste..

Jeg er hjemme fra job i dag. Har ondt i halsen og helt ned i brystet, slim og kriller i halsen og bare generelt øv i kroppen.
Så nu bruger jeg dagen på at rydde lidt op, høre musik, drikke spandevis af latte og max! Det er slet ikke så tosset at være syg!
Da jeg har ryddet alt op og gjort så rent som jeg kan uden at hoste og hakke, er jeg nået dertil hvor jeg ingen undskyldning har længere...papirnusseriet! Åh, det røvkedelige arbejde som ville være så nemt hvis det blev gjort med det samme, men som altid bliver gemt væk flere måneder, for så at ende med at fylde så meget at det bliver helt uoverskueligt, men mere og mere nødvendigt. Nå, jeg må hellere komme i sving.

1 kommentar:

  1. Nu har jeg jo læst den et stykke tid , og ved der er flere der følger flittigt med som bare ikke er tilmeldt ;)

    SvarSlet