30. august 2011

Om sukkerstop og psykolog

I dag er en stor dag.
Udover at jeg stadig er bagud på mine opgaver, og at jeg indtil videre har holdt mit sukkerstop i N I dage(!!!!!), har jeg kontaktet det lokale misbrugscenter. Jeg har længe gået med tanken om at starte i en gruppe med andre voksne børn af alkoholikere og nu fik jeg gjort noget ved tanken. Endelig. Dejligt!
Jeg skal til en forsamtale i næste uge og får forhåbentlig tilbudt at starte i en gruppe der starter til efteråret.
En psykologsamtale har jeg også fået sat i stand. Et andet sted end misbrugscenteret.
Nu er det på tide at få styr på mit forhold til mig selv, til mænd og til de andre tusind ting jeg har et forkvaklet forhold til.
Tænk, jeg ender måske med at blive helt normal?!

2 kommentarer:

  1. Det gør du ikke. Men du får et mere afslappet forhold til dig selv og lærer at du ikke er den eneste der har taget barndommens mønstre med ind i fortiden.

    Det er vigtigt at være forberedt at der ikke er noget konkret hjælp i hjælpegrupper. Det eneste man gør er at lytte. Jeg blev nemlig selv lidt skuffet i sin tid, over at det var så passivt.

    Men det er helt sikkert en hjælp og et stort skridt på vejen til recovery.

    Husk: Du er elskværdig og smuk. Seen it myself!

    SvarSlet
  2. Jeg er meget spændt på det! Og tænker at det nok er godt at have både gruppen og en psykolog ved siden af.

    Og du er det selv!! Virkelig!

    SvarSlet