9. august 2011

Koncert og mor-datter-shopping.

Troldepus og jeg var i Amfiteatret i byen og se koncert med Palle Pirat - store idoler herhjemme!
Efter koncerten blev vi i parken og spiste vores medbragte mad, for derefter at slentre lidt rundt i byen.
Jeg havde en tid hos en konsulent fra Origins kl 14.00 hvor Troldepus var tvunget med (det må til tider være røvsygt at være barn af en alenemor), så jeg tænkte at det kun var rimeligt hvis vi ramte Fætter BR.
Jeg tankede op med en stor kaffe (og verdens sejeste termokaffekande) fra Korsbækbutikken tæt på BR og satte mig så i solen og sagde "neeeiijj" og "næææh" til det fine ragelse jeg blev præsenteret for.
Vi var der i næsten en time og kom kun ud med ganske lidt, et zoo yatzy, magnetiske tal og bogstaver og de der smarte dimser man sætter på cyklen, så den bliver grim og larmer.
Videre til Tiger hvor vi fandt en masse lækkerier, så i Matas til min tid hos Origins konsulenten, hvor jeg købte en serum til den serie jeg er ved at bygge op. For fanden det er dyrt! Men det er pengene værd synes jeg. Vi sluttede af i Søstrene Grene da vi ganske enkelt ikke kunne have mere på cyklerne.
Vi nåede at være hjemme en halv time ca. så skulle vi ud igen. Jeg havde glemt at købe gave til M. som Troldepus skulle til fødselsdag hos dagen efter. Smart, så kunne vi samtidig hente min pakke fra kaffepuder.dk.

Livseleksir - kan virkelig anbefales til tvangsindlæggelse hos dværgen med garteruniformen.

Vi fik købt ret meget. Men hver og én ting var og er nødvendig!

Er det ikke et vidunder? 
Det skulle eftersigende være en kopi af den første Melissa kaffekande.

Det er da smart! Så er der endnu et lille spil til togturen mod Sverige.

Jeg er især vild med æblekagedåsen, robotterne og pungen. I det hele taget er jeg vild med Tiger - de har jo alt hvad man skal bruge! Og meget mere.


Vidunderserum. Den får virkelig min hud til at føles silkeblød! 
Altså, lige bortset fra der hvor jeg er angrebet af uren hud.

Lidt kreasjov til ferien.

Så fandt vi også lidt i Kvickly. Der er ingen grund til at lade gode tilbud gå ens næse forbi, bare fordi man allerede har brugt for mange penge og godt ved hvordan måneden ender. 

Og til sidst, men absolut ikke mindst, K A F F E N !
Jeg smagte en kop med det samme vi kom hjem. Og så en til. Og en til. De skal jo smages til, ing'!












1 kommentar:

  1. Vidunderlig kaffe, vidunderlige Tiger og vidunderlige tøser!

    SvarSlet