28. august 2011

Om studiegruppegodten og vanvid

Studiegruppegodten er tilbage i Danmark efter udlandspraktik. Han kom faktisk hjem for nogle måneder siden, men jeg har holdt mig på afstand. Kun en enkelt hilsen til han fødselsdag er det blevet til. Jeg var jo kommet videre..

Forleden ringede en fra klassen og sagde at han, og godten sad og drak nogle øl, og at jeg var mere end velkommen. Kunne høre at godten sagde et eller andet i baggrunden, men jeg turde ikke spørge hvad. Ja, jeg er en kylling og hvad så? Jeg tog det helt cool i telefonen, sagde tak for invitationen, og at jeg måske ville kigge forbi. Men da jeg havde lagt røret på, skete der noget. 
Hvordan jeg, på mindre end et minut, gik fra at være super cool og sådan helt Jeg ser lige på det, det kunne i hvert fald være godt at se jer, til Arghjegernødttilatsehamhvemkanpassemitbarn! aner jeg ikke. Men det skete. Jeg ringede og sms'ede rundt til ikke mindre end fire, for at skaffe legeaftale til trolden. KUN for at tage ud og se godten. Dog uden held.
I stedet blev jeg hjemme med en ven og åbnede en flaske rødvin da trolden var lagt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar