23. september 2010

Ej for pokker sgu da!!!

Den lørdag med de mange flasker rødvin og studiegruppen, har gjort noget fjollet ved mig. 
Jeg fik vidst ikke nævnt det, da jeg ikke tænkte det ville påvirke mig på nogen måde, men jeg var vidst nok tæt på at kysse lidt på en af dem. 
Jeg har altid fundet ham tiltrækkende pga. hans udstråling, personlighed og 'hvilen i sig selv', men ikke tænkt ham som 'score-able' Før nu! 
Måske fordi det føles u-afsluttet, at jeg ikke nåede at få det skide kys?
Måske pga. stressen over (endelig afleveret) eksamensopgave?
Måske pga. noget helt tredje?
Uanset hvad, er det no-go!
Han ryger lidt for meget hash og overholder ikke aftaler, ikke tidsmæssigt i hvert fald. Det er lidt for meget en kopi af min far og det vil jeg ikke udsætte mig selv for - og da slet ikke prinsessen! Hun skal ikke have samme barndom med brudte aftaler, skuffelser, savn og svigt!

..men måske en harmløs flirt uden mødet med prinsessen? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar