7. september 2010

10 hurtige om Lillemor

Jeg er, for pinligt længe siden, blevet inviteret til blogleg af Caroline og tænker det er på tide at hoppe med.
Der har lige været en kattebegravelse efterfulgt af mange søvnløse nætter, i vejen..


Nå, her kommer altså de 10 ting du ikke vidste om mig:


1. Jeg er flyttet 15 gange i mit 26 år lange liv. Mange af gangene har jeg vidst det var for en periode, så meget af mit liv har været stablet i flyttekasser. Nu har jeg dog fundet stedet, jeg vil være de næste mange år af mit liv.


2. Jeg er vild med kropsudsmykning og har haft 9 piercinger. 7 af dem i ansigtet, dog ikke på en gang. Nu har jeg ingen, men ønsker mig brændende en. 


3. Jeg bliver hurtigt forelsket/fascineret af en person og går og opbygger en masse søde håb og drømme. Det falder dog hurtigt til jorden og min meget rationelle tankegang tager over.



4. Jeg eeelsker temafester! Og andre undskyldninger for at klæde mig ud og te mig tosset.


5. Kan du huske dengang du var barn og spiste al skorpen på klapsammenmad først? Jeg er aldrig stoppet.


6. Da jeg var barn løb jeg ofte nøgen rundt i regnen. Jeg elskede den fornemmelse det gav, når bløde regndråber mødte nøgen hud. Det eneste der afholder mig fra det nu, er deller og naboer.


7. Jeg har engang kysset venindes lillebrors kammerat. Jeg var 19 år og var med veninde på besøg hos hendes mor, for første gang. Lillebrors kammerat var 16 år.


8. Jeg har levet som semi-vegetar i 2 år. Jeg spiste fisk da jeg ikke kan undvære det, men rørte ikke kød. Både fordi jeg ikke rigtig bryder mig om kød, men mest fordi jeg ikke bryder mig om den måde vi behandler dyrene på.


9. Første gang jeg mødte anden venindes forældre var engang jeg besøgte veninde inden bytur. Vi var alene hjemme og jeg var i bad og kunne ikke finde skraberen. Jeg tog et lillebitte håndklæde der dækkede enten- eller og spankulerede ind i stuen for at spørge veninde hvor den var. Der sad både hendes far og mor og der stod jeg og var ret nøgen.


10. Jeg er stædig som bare pokker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar