2. september 2011

Om uddannelse og studiegruppegodten

Jeg fik gjort eksamensopgaverne fra helvede færdige!! Fik printet det sidste eksemplar i nat omkring kl. 3. Med poser under øjnene, kaffeånde og kvalme. Ondulerede omkring et halvt kilo slik efter 11 dage uden sukker. Om 11 dage uden sukker er svært? Det er et helvede! Det bliver nemmere med tiden - Gu' gør det fucking ej!
På mandag starter vi på næste eksamen og senest om 11 dage, skal vi skrive os op til bachelor. Det er fantastisk, uvirkeligt, nervepirrende, fedt og skræmmende på en gang!

Det var godt at se søde mennesker fra årgangen igen. Mange har jeg ikke set de seneste måneder vi har været i praktik. Jeg stødte på studiegruppegodten - han ser bedre ud end nogensinde før! Han har fået lidt skæg - jeg eeelsker skæg, er lækkerbrun og er bare så skide charmerende at han ville kunne få selv Anja Andersen til at spinde som en mis.
Han smilede og vinkede til mig gennem kantinen og jeg var ved at smelte ned over bordet jeg sad på, mens jeg prøvede at spille cool. Hader at jeg bliver så kejtet omkring ham!
Jeg tænker for fanden det er godt at se ham, han er så pisse lækker jeg har lyst til at kysse ham over hele kroppen, men ud af min mund ryger et "Hej, har du fået afleveret opgaven?" Argh!

Har købt tøj og mascara til mig selv, synes jeg fortjener det. Både fordi jeg fik skruet de opgaver sammen og fordi jeg er ynkelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar