5. november 2009

Fik et chok i går.
Det gik op for mig hvor skidt jeg egentlig har det...
Jeg har smadret min computer. Et enkelt slag på tasteturet..BANG..!..skærm flimrer..jeg slukker, og tænder igen, skærm er sort..
Havde haft en anstrengende dag, kommer hjem til nedtur over lorteøkonomi, mand der brokker sig over at jeg ikke har sat mig ind i huskøb og datter med hysterisk anfald der ville forbavse selv den værste teenager. Manden sagde den sidste dumme ting og så skete det..hjernen fra, frustrationen ind.
Mine opgaver lå på den computer, mit budget, de nyeste billeder...PIS!
Jeg tudede så meget at mine øjne stadig var hævede til morgen, og har haft det skidt siden. Har haft det skidt længe, men troede ikke det var så skidt.
Nu må jeg håbe på at harddisken er okay, så jeg kan hive indholdet over på en anden computer. Næste problem bliver at finde penge til den computer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar