5. januar 2011

Man har et standpunkt til man tænker det stik modsatte

Da jeg ventede min pige var jeg sådan en der tænkte, at hun i hvert fald ikke skulle være en af de der snot forkælede møgunger, med alt for meget legetøj.
Nu har hun så meget legetøj, at der knapt nok er plads til det på værelset.

Da hun stadig var lille pus, var jeg af den mening at hun i hvert fald ikke skulle have fjernsyn på værelset.
Nu har hun fjernsyn (uden antennestik), dvd og computer. Hun fik fjernsyn og dvd af farfar og computeren købte mormor ved en fejl, så den fik lillepigen.

Jeg har også været af den mening, at børn ikke skulle have mærketøj, da jeg tror det kan påvirke dem i en negativ retning.
Nu har hun stort set ikke andet. Det er jo pænere, det er øko-tex og jeg har dankort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar