27. februar 2010

Jeg er et fjols, men jeg forstår nu at hygge mig..

Jeg er et fjols med penge i øjeblikket, jeg plejede ellers at have så godt fat i økonomien..
Jeg har jo tudet over manglende penge, men jeg tjekkede konto i dag og fandt ud af hvor slemt det virkelig er. 3000kr på kontoen og 2x husleje + de andre faste udgifter. Jeg er lidt i panik, især fordi jeg nu kun har 2000kr på budgetten, efter at have været til dildo party og impulskøbt for pinligt mange penge...
Men det afholder mig ikke fra at bestille bord til veninde og jeg på Hotel Prindsen i morgen. Der er brunch til 188kr kuverten, men man får SÅ meget for pengene! Der er alt hvad hjertet begærer, og det er inkl. drikkevarer, så det er et godt tilbud.
Jeg glæder mig til at hygge med veninde i morgen, bare os to, uden barn, uden eksamen, uden tanker om økonomi, bare ren luksus!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar