3. februar 2010

Nej tak til glukose.

Venter på at microovnen har varmet min mælk.
Venter på at posten kommer med den taske jeg bestilte for så længe siden, at jeg knapt kan huske hvordan den ser ud.
Venter på sol og sommer.
Venter på overskuddet - hvor bliver det af? Jeg kunne godt bruge det, især efter jeg så hvad vi skal læse til næste uge. Bare til i morgen skal vi læse 60 sider, det blev lagt på fronter i går. Gisp!
Jeg flytter snart, men har ikke pakket, til trods for at jeg har været hjemme de sidste par dage.
Jeg er stadig i gang med sukker detox og det går egentlig okay. Jeg  faldt i den fredag jeg stoppede på sfo'en, men har holdt den siden da. De havde købt wienerbrødssnask og stillet det lige foran snuden på mig. Jeg kastede min kærlig på et stykke, og et til og så lige det sidste når jeg nu alligevel var røget i. Det var SÅ lækkert lige da jeg spiste det. Jeg kunne mærke sukkeret knase mellem tænderne og følte en øjeblikkelig tilfredsstillende fornemmelse. Jeg fik et sukkerchok der var langt federe end popgruppen. Jeg var helt energisk og mine hænder rystede. Godt en time efter var jeg fuldstændig færdig, al energien havde forladt kroppen og jeg kunne virkelig mærke hvor meget sukker gør ved kroppen, når man ikke indtager det dagligt. Jeg drak kaffe, alm. kaffe, bare for at holde mig vågen. Selv dagen efter, efter en hel nats søvn, havde jeg vildt svært ved at slæbe mit slatne korpus ud af sengen. Så nu kan jeg virkelig se en mening med galskaben, selvom jeg stadig får en overdådig trang til at besøge den lokale slikpusher og gå amok som et lille barn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar