23. marts 2010

Fra tønde til tynde.

Jeg har i lang tid ikke kunne gå på nettet og skrive mine måltider ind i tabellen - og det har mit madindtag båret tydeligt præg af!!
Jeg har levet i flytterod og har derfor spist junk et par dage i træk. Og så var der mit lille visit hos Hjem-is bilen. 480kr blev der shoppet for, og jeg gik helt amok i is. Jeg spiste i hvert fald 3-4 is om dagen, det kan ses. Jeg har ikke turdet gå på vægten, men jeg kan se det på maven. Jeg er nemlig en af de heldige æbleformede piger der tager på i et fint og fyldigt dæk, hele vejen rundt om maven. Super!
Nu skal der sgu ske noget i den rigtige retning!
Jeg er træt af at klæde mig i matte farver for at gå i ét med omgivelserne. Jeg vil kunne bære pangfarver uden at føle mig dårligt tilpas!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar