4. marts 2010

Puha..

Eksamensopgaven er afleveret, så der er sat et æseløre ved den.
Økonomien er okay, men kun takket være søde mor der overførte penge. Det er rigtig dejligt at hun har reddet mig, men også lidt pinligt. Det er jo reelt ikke min skyld at idiot der fik tilbudt lejligheden - og sagde ja - nu har bakket ud, ved slet ikke at lade høre fra sig og efterladt mig med dobbelthusleje, men altså.. Jeg har altid haft svært ved at tage imod hjælp, især den økonomiske en af slagsen. Pyt, nu ser det okay ud og jeg skal nok komme igennem måneden uden alt for stort et overtræk.
Nu kan jeg fokusere på at pakke resten ned og forberede mundtligt oplæg til eksamen.
Med 'resten' mener jeg stort set hele lejligheden. Har ikke fået pakket andet end seks sølle kasser, men jeg sal heldigvis ikke så langt med tingene og jeg har trods alt omkring ti dage til at få flyttet.
Det mundtlige oplæg vil jeg slet ikke komme ind på nu, kan virkelig ikke overskue det! Det skal jo overståes, men helt ærligt, hvorfor alt på én gang? Tænker de slet ikke over at vi er nogen der stresser over flytning?
Min plan er at fokusere på at få flyttet en masse i morgen, i Ikea lørdag + flytning og derefter kan jeg komme i gang med oplæg.

Skyd mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar