28. marts 2010

Jeg er syg. Halsbetændelse fra helvede!
Jeg drikker presset citron med sukker og kogende vand. Det er surt, men det hjælper!
Lægevagten kunne ikke hjælpe mig, da det skyldes virus og ikke bakterie. Satans! Havde håbet på noget penicillin så jeg kunne blive menneske. Jeg er ellers imod alt det stads, men jeg har så meget jeg skal nå og vil også gerne have tid til at nyde ferien, så jeg ville være villig til at indtage hvad som helst for at blive rask! Pyt, nu står den på citroner, yoghurt og blomsterdråber (an)befalet af den kære moder.

Jeg skal have mine misser steriliseret hurtigst muligt. Freja tisser over alt og jeg har ikke bestilt andet end at vaske dyner, kattesenge og kattelegetøj de sidste mange dage. Jo, prinsessens barbier skulle også have vasket tøj, men det er en mindre detalje. Jeg ringer til dyrlægen i morgen og får en tid, hurtigst muligt. Må låne penge af min mor, da jeg har kæmpe minus på kontoen og ikke får boligstøtte de næste måneder fordi de lige skal have et par måneder til at behandle sagen. Suk! Derudover er min cykel ved at falde fra hinanden, så der skal også bruges penge på en ny. Min seng rykkere længere og længere ud i fremtiden.

Jeg har en tid hos lægen i morgen. Har også en aftale med mand fra boligselskab som skal komme og gennemgå fejl- og mangelliste med mig. Det smarte er, at de er på samme tidspunkt. Jeg er nødt til at aflyse tid med boligselskabsmand da jeg slet ikke er klar i hovedet og lægen må aflyses grundet sygdom - det lyder som en dårlig joke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar