24. juli 2009

Blandede tanker til 90'er musik og latte.

Sidder med dagens anden latte og hører musik fra 90'erne. Lige nu kører Vanilla Ice's - Ice ice baby på fuld drøn..
Jeg fik malet på Loas værelse i går, der var en fin hvid firkant da jeg flyttede hendes skab omkring 1 uge efter jeg havde fået malet. Det er meget typisk mig! At få taget mig sammen til at få shinet et rum op, for derefter at bestemme mig for noget helt andet.
Der skiftede den lige til Shaggy - Boombastic..gotta love the 90ies!
Nå, jeg fik malet i går, skruet og boret så nu er der snart ved at være færdigt og smukt på Loas værelse. Jeg er kommet til bunds i begge vasketøjskurve, har sorteret sengetøj, håndklæder, lidt tøj osv. Det føles helt rart, men nu er der snart ingen undskyldning for ikke at gå i gang med min målsætning for næste praktik. Det er bare så dræbende!
Jeg mangler opbevaringsplads! Synes hele tiden jeg skal sortere og smide ud for at der ikke skal flyde med alt muligt her. Jeg glæder mig til at flytte i noget større. Mest fordi manden flytter med, så vi kan være en "rigtig familie" Sådan en med fælles udgifter, fælles morgenmad, diskussioner om sokker der flyder alle vegne osv. Men jeg glæder mig også til mere plads, plads til opbevaring, til planter, farverige billeder og stearinlys uden der ser rodet ud. Han har sagt at jeg får lov at indrette som jeg vil, så længe det ikke bliver alt for tøset og at han bestemmer hvilket tv vi skal have. Fint med mig! Jeg kan godt overleve et fladskærms-tv i overdimension, så længe jeg kan få indretningen for mig selv.
Vi snakker børn i øjeblikket, nok mest mig, men han er med på den og glæder sig. Vi skal bare have en lejlighed først, så vi bor sammen officielt. Og så skal det passe ind med mine studier. Glæder mig til at være gravid igen, glæder mig til at give Loa en lillebror eller -søster, glæder mig til duften af en lille ny, følelsen når man ser den lille ny for første gang...suk!
Der hvor vi får lidt problemer, er når vi skal finde navne. Vi kan simpelt hen ikke blive enige, men det skal vi nok blive. Altså, han skal nok blive overbevist om at mine forslag er bedst :D

2 kommentarer:

  1. Kende det alt for godt, det med at sortere og smide ud. Synes ikke jeg laver andet, og jeg har ikke engang et barn.
    Dejligt at i overvejer familieudvidelse. Jeg skal i IKEA og hente nyt gulv i dag, så jeg udvidder også min.. øh familie. På en meget abstrakt og asocial måde;)

    Håber du får en fantastisk dag

    SvarSlet
  2. Man skal ikke undervurdere nye gulve, de kan skabe stor glæde! Og de roder og sviner ikke! :D

    God dag til dig også. Og tillykke med det nye gulv, det ser super flot ud!

    SvarSlet