16. juli 2009

Kort opsummering

Tænk at der er gået omkring 5mdr. siden sidst jeg skrev. Tiden er fløjet afsted...
Der er sket en del på de 5mdr.
Datterens far er død. Han blev fundet død i sin seng efter en bytur i marts. Politiet overtog sagen, men har stadig intet svar på hvad der skete. Jeg vil gerne kunne give min datter et svar når hun engang spørger mig "mor, hvorfor døde far?" Puha, den er stadig svær. Det er sådan nogle ting der rammer naboen, ikke os, mit barn, mig. Heldigvis er hun en stærk lille pige, en pige der ikke går og gemmer på sine følelser som sin mor.
Derudover havde manden og jeg en lille krise, lidt op til og et stykke tid efter dødsfaldet. Det var en underlig og ubehagelig situation for os alle og at vi kun havde kendt hinanden 3mdr da det skete, gjorde det bestemt ikke nemmere!
Nu går det heldigvis rigtig godt igen, den lille krise har gjort os stærkere og jeg ser os som en rigtig familie med gode fremtidsudsigter.

For at nævne positive ting, er jeg stadig røgfri (jaaah!) og er langt om længe sluppet ud af Pepsi Maxens kløer. Jeg har ikke rørt det i snart 1md. og holdt mund det er hårdt!

Hmm hvad er der mere sket? En masse faktisk, men den bliver i stikord

10 til eksamen, dejlig Fanø-tur med manden og lillepigen, manden og jeg er på "jeg elsker dig" og seriøse fremtidsplansbasis, undersøgelse af gajolerne - indtil videre ingen alarmklokker at høre, men vævsprøve skal tages, jeg kæmper (og fører indtil videre) mod kast-op-suset - det har gjort at jeg har taget yderligere på så jeg nu er så utilpas med mig selv, at jeg sommetider bliver så nedtrykt at jeg ikke kan tage mig sammen til noget som helst.
Nu har jeg købt bogen "Lev efter din blodtype - det gode liv" og skal igang så snart mit blod er blevet gennemtjekket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar