26. maj 2010

Jaah!

Jeg er glad i dag! Sådan helt igennem glad!
Trods en masse ting der kunne være bedre, er jeg glad. Jeg fokuserer på de gode ting i dag og har planer om at fortsætte med det!
Jeg har talt med returmand fra smartgirl som var virkelig flink og fik styr på mine manglende penge for returvarer.
Jeg kom igennem til lægen på under et minut.
Jeg har fri i dag og i morgen.
Lillepigen var dejlig nem her til morgen, vi hyggede os og havde en god tur til børnehave med en god aflevering.
Jeg skal ned og mødes med sød fyr fra semi kl. 13.00 i byen. Glæder mig til sandwich i parkens sol!
Jeg skal i Ikea i morgen og forhåbentlig hente seng. Vi skal i hvert fald prøve om vi kan bakse den ind i kammis bil, men ellers tager vi de andre ting med hjem. Mit hjem bliver snart fint. Yay!

Nu har jeg lidt travlt, for har planer om nå lidt rengøring inden afslapning i parken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar