22. maj 2010

Prinsessen og jeg skal til barnedåb hos overskudsmor i morgen. Skal op og købe gave snart, men kan næsten ikke få overtalt kroppen til at bevæge sig ud under bruseren. Hvis ikke jeg lugtede sådan efter at have sovet med bukser, uldsokker, trøje og halstørklæde, ville jeg tage afsted uden bad. Jeg er så heldig at en af gaveønskerne er Katvig heldragter og bodystockings, og jeg får rabat i Myggen og Elefanten da det er (hold nu fat) Prinsessens-onkels-mors-søster der bestyrer den. Så kan jeg købe gave med mit budget uden at virke fedtet.
Nu kan jeg ikke trække den længere, afsted!...Efter en kop kaffe naturligvis. Ja, jeg er begyndt at drikke rigtig kaffe, jeg rykker nærmere og nærmere den stereotype pædagog!

1 kommentar:

  1. Haha, jeg kunne også have valgt at gøre det endnu mere indviklet ved at skrive Loas-fars-lillebrors-mors-søster, eller have forenklet den ved at skrive Loas-onkels-moster.

    SvarSlet