27. maj 2010

Endnu en god dag, men med en knivspids dårlig samvittighed..

Jeg syndede i går. Veninden havde bagt muffins, i små fine forme. Det er altså svært at modstå! Da vi havde spist to hver, spiste vi kiks. De grove af slagsen, men stadig, der er sukker i og det skulle jeg egentlig holde mig fra.
Forfra...igen.

Derudover er jeg glad! Jeg har pruttet mig frem til nogle super gode priser på antikke møbler. Et spisebord + 4 stole til 1700kr. Sådan! Det er lige før jeg får lidt dårlig samvittighed, men på den anden side har jeg jo ikke tvunget dem til det. Og ud fra billederne af møblerne, så de ud som om de i hvert fald er langt mere velhavende end en enlig studerende mor. Jeg fandt også en gammel kommode, 600kr. Derudover skal jeg langt om længe ind og hente min længe ventede seng! + det løse man altid finder i Ikea.
Jeg har været ude og løbe i dag og har læst egen gruppes og anden gruppes opgave igennem + fundet spørgsmål til.
Fantastisk!

Oh, endnu en bekendelse..jeg er begyndt at ryge igen. Jeg har haft det okay med det, indtil i dag da jeg skulle ud og løbe. Det kan mærkes! Så efter denne pakke og den næste, er det slut!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar