5. juni 2010

Jeg har syndet siden, jeg har røget siden og jeg læste den forkerte gruppes opgave. Sådan!

Prinsessen og jeg skal til børnefødselsdag i dag, Noah fylder 6år. Vi har købt to store Bakugan kugler - 260kr. For plastikkugler der kan folde sig ud. Jeg må opfinde legetøj en dag!
Jeg har besluttet at tage shorts på. Jeg føler ikke helt mine ben kan bære de shorts, men føler bestemt at min vinterkulør kan bære lidt sol.  

Vi fik tidligt fri fra semi i går, så vi sad i solen og hyggede med cigaretter, øl og cider. Jeg smagte Tempt med hyldeblomst og blåbær smag, fantastisk! Jeg måtte virkelig holde igen for ikke at drikke for mange, jeg skulle jo hente den bette. Jeg har fået voldsomt meget sol, så jeg i dag har en masse fregner på næsen og lidt ud på kinderne. Jeg mangler bare rottehaler og slikkepind, så kan jeg sidde ved børnebordet i dag.

Nå, i bad med mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar