7. juni 2010

Det er slut med sød fyr fra semi. Jeg synes ikke han var tjent med at jeg hele tiden tvivlede og lukkede mig inde i mig selv, mens han fik flere følelser.
Jeg er spændt på hvordan det bliver mellem os. Spændt på den ikke fede måde. Er skide bange for at det ødelægger vores venskab. Jeg må vente og se.

Jeg burde sidde og læse en masse, finde oplysninger til opgaven osv. I stedet sidder jeg lidt på Facebook, hører musik, tænker på sød fyr fra semi og spekulerer på hvor jeg skal stille mine fine nye cupcake-krukker.
Veninde er lige gået. Hun havde brug for selskab efter at have fået en kedelig opringning. Hendes far har fået kræft, har været i kemo noget tid og skulle have haft opereret knuden væk i dag. Desværre var svulsten større end de regnede med og den sad for godt fast, så de lukkede ham igen og sender ham nu til kemo i ca. 6mdr. mere. Kan slet ikke sætte mig ind i, hvordan det må være. Håber på det bedste...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar