25. juni 2010

Prinsessen er afleveret i børnehaven. Hun bliver hentet af farmor og skal være der natten over. Så har jeg endelig fri til at slappe af og nyde stilheden, som jeg så ofte drømmer om. I stedet for at give mig selv den ro, har jeg planer.
Jeg skal rydde op og gøre rent, der er stadig lidt flytterod i diverse skuffer og skabe og nu er chancen for at få det på plads. Rengøring er blevet forsømt på det sidste, grundet opgaver, møder og flere opgaver. Søvn er også blevet forsømt, men det bliver altid nedprioriteret.
Jeg skal møde veninde til frokost i parken. Vi tager tæppe med, køber bagels i bagelbiksen på torvet, de laver nemlig de bedste bagels og har spændende drikkevarer til. Det bliver dejligt at nyde frokost i det grønne med skøn veninde. Og mens jeg alligevel er i byen, kan jeg lige så godt få ordnet nogle småting jo.
Jeg skal til beach party på seminariet i aften. Skal mødes med studiekammerat inden til lidt procenter og lækker musik. Jeg skal have sol inden, der er jo dresscode og det betyder bare ben. Mine ben er slet ikke sommerklar! En smule sol gør dem ikke klar, men mere acceptable, og en smule selvbruner oveni, så går det nok. Om ikke andet må jeg stille mig ved siden af festens blegeste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar