27. juni 2010

6 timer, en pose lakridser, 20gr. chokolade og et par karameller senere...

Jeg skal stoppe madsvineriet nu, jeg har allerede lidt dårlig samvittighed.
Jeg har genfundet kærlighed til sofa og tv <3, det er også velfortjent efter en hel dag i haven.

Ex'en bliver ved at skrive. Nogle underlige beskeder der gør mig i tvivl om hvad han vil. Det gør mig usikker af en eller anden grund. Jeg vil ikke noget med ham, jeg er kommet videre, selvom jeg stadig er i 'helingsfasen'.

Seminariets 'Beach Party' var okay. Der kom to fra min årgang herhjem og hyggede lidt inden vi tog afsted til semi. Der var omkring 50 halvfulde pædagoger da vi kom, inkl. fyren jeg var sammen med, sidste gang jeg var i fredagsbar. Efter vi havde været sammen, fandt jeg ud af, at han er 20år! Godt jeg ikke havde sex med ham, så havde jeg jo været kriminel! Men altså, lysten til sex med ham er der da, for satan hvor er han lækker!!
Vi talte sammen til festen i fredags og der er ingen tvivl om, at han gerne ville have gentaget succesen. Jeg gjorde dog ikke noget da ex'en sidste gang var blevet 'pisse sur' over at have set os sammen. Ex'en er primitiv og primitive mænd bliver ikke kede af det, de bliver 'pisse sure', så jeg valgte at tage hensyn i fredags.
Har dog fortsat kontakt med drengen på Facebook. Han flirter. Meget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar