29. juni 2010

Øv bøv bussemand!

Jeg skal arbejde på festivalen og har fået en dejlig vagt og en bæ-vagt!

God vagt: Nattevagt der gælder for 2 vagter. Ahh! Like!
Bæ-vagt: Søndag fra 16-23.30. Går glip af Jack Johnson <3 The Temper Trap og Kasabian.

Jeg har ringet til samtlige fra vagtlisten, uden overdrivelse. Har seriøst været hele listen igennem. Startede med forhåbning og lette skuldre, men i takt med at navne og adresser blev erstattet af sorte streger efter afvisninger, blev skuldrene tungere og håbet mindre. 
Nu er der to spinkle håb tilbage i form af  manglende tilbagemeldinger. 
Hvis du læser dette inden d. 1. juli (hvor det er for sent at bytte vagt) så kryds for pokker lige fingre og gør en teenageforelsket 25årig glad. Jeg vil og bare høre Jack Johnson!
Jeg har jo allerede planlagt, at han skal få øje på mig blandt de mange andre tilskuere, hive mig op på scenen og vælte mig om i et stort kys.
Han opdager mig jo ikke når jeg står og sveder over gryder med pasta og kødsovs! 
Kryds så de fingre!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar