8. juli 2010

Dropper dem helt, efter disse to..

Msn'ede med veninde i går, og måtte jo lige aflevere sladder fra festival. Jeg fortalte om festivalfyr og fik at vide, at han havde et bonusvenforhold kørende med fælles bekendt. Øv! Og han havde været på anden bekendt på festivalen. Øv! 
Nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg vil. 
Fælles bonusvenbekendt har sagt at der intet er mellem den, andet en dyrisk instinkt, men jeg ved nu ikke. Jeg vil jo helst være den første og eneste. Også selvom jeg ikke er en engel. Jeg har da også kysset nogle stykker fra den kreds. Har endda været kæreste med to af dem dengang vi var unge og naive (14-15år)
Jeg blev enig med mig selv om, at møde ham på mandag og se hvad der sker. Og hvis ikke det gik, så ville jeg, ligesom klog veninde, helt droppe flirt, kys og mere for en stund.
Altså, efter Rødovrefyr som jeg kom jeg i tanke om, om aftenen. Ham ser jeg slet ikke som potentiel kæreste, da han vidst er lidt en rod, men der sker vel ikke noget ved at mødes. Vel?! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar