17. juli 2010

Forbandede kogekundskaber!

Jeg ville vildt gerne være hende med en misundelsesværdig figur, men det er hamrende svært når motivation er en by i Rusland og sukkerdjævlen på højre skulder er forbandet god til at overtale.
Hvis man så mit køleskab, skulle man tro at jeg var hende med den misundelsesværdige figur og et sundhedstal, bedre end Chris Macdonald's, meeeen, nu skal man jo ikke skue hunden på..køleskabet. 
Køleskabet er fuld af grøntsager i alle afstøbninger, skummetmælk, mager ost, becel i stedet for smør osv. Det nytter bare intet når jeg (åbenbart) kan trylle usundt frem af ingenting! 
I går så jeg et tip om jordbærcreme og tænkte, at jeg ville prøve at lave noget lignende. Det gik godt, og pludselig havde jeg lavet lagkagebunde (til cremen), marengs, kanelgifler (mmm, de er gode!) og boller. 
Så er det altså lidt svært at spise gulerødder i stedet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar