11. juli 2010

Sommerland Sjælland

Jeg nørder Fb og drikker chai-latte, mens kammerat ser fodbold.

Mikroovn truer med at brænde sammen hvert øjeblik. Håber virkelig på at få den mælkeskummerdrøm fra OBH så jeg kan skrotte kræftfremkaldende vidunder.

Det er endelig lykkes at blive enig med mor om sommerplan. Dvs. jeg blev træt af at finde ideer som hun ikke gik med til og sagde bare ja til forslag om sommerland sjælland. 
Jeg har ellers været ude i afbudsrejse til Kreta, diverse sommerhuse og en såkaldt 'familiepakke' med to overnatninger, 2xbilletter til Legoland og 1x billet til Givskud Zoo. Mor kan ikke køre gennem tunnelen, så alt i jylland er udelukket. De sommerhuse jeg foreslog var enten for dyre, ikke børnevenlige nok eller andet. Så da hun nævnte Sommerland Sjælland sagde jeg ja og skyndte mig at finde en løsning. 
2200kr. for 3 mennesker med én overnatning. Nøglen kan hentes kl. 14.00 og vi skal være ude dagen efter kl. 11.00 men må gerne blive i Sommerland hele dagen (med en masse bagage, yay) Efter at have betalt pengene, opdagede vi at man selv skal have lagen, sengetøj, viskestykke og håndklæde med, så det bliver noget af en taske bare for en overnatning. Pyt, nu er det betalt så det er bare at få det bedste ud af det. 
Der er også en afdeling med vand som prinsessen hurtigt spottede, så nu er jeg tvangsindlagt til badetøj. Har allerede lavvande i budgettet, men de ekstra kilo, hvor 90% sidder på maven, tvinger mig til at købe badedragt.

1 kommentar: