6. juli 2010

Søvnløshed og måske-date

Det er skide frustrerende ikke at kunne sove. Jeg var ellers gået i seng i ret fornuftig tid, i håb om at jeg  kunne hænge sammen i morgen. Og så ligger jeg bare dér. 
Vender og drejer, tænker, ryster puden, vender igen..


Men så kan jeg da lige fortælle om min aftale (date?) på mandag.
Jeg mødte en fyr på festivalen, en ven af venner. Vi endte med at kysse den ene aften og dagen efter tog jeg hjem om morgenen, for at få et bad. Jeg gik forbi lejren med Roskilde-fyr og sagde kort farvel. Jeg vidste ikke rigtig hvordan jeg skulle håndtere farvel'et, da vi ikke havde talt så meget inden. Min plan var at tage tilbage, men nåede det aldrig da jeg fik det rigtig skidt. 
Nu har vi fået kontakt på Facebook (hurra for FB) og har aftalt at mødes på mandag fordi vi begge er lidt ærgerlige over, ikke at have fået talt så meget sammen. Vi havde talt om mad og kaffe i parken, men det skulle vidst regne meget den dag, så nu har vi aftalt at tage den når vi ses. Jeg aner ikke om det er en date eller bare en 'hey, hyggeligt at se dig igen, lad os lære hinanden at kende' aftale. Uanset hvad, er jeg lidt spændt.


Føler mig som en Sex & The City pige med alle de flirts jeg roder rundt i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar