1. august 2009

Lalandia

Netop hjemvendt efter en tur til Lalandia. Det vil sige, vi kom hjem for nogle timer siden, men jeg har pakket ud, set Sigurds Bjørnetime og Find Nemo og slappet af.
Jeg havde både glædet mig til at tage derned, men også frygtet det. Tanken om mig selv i badetøj gav mig koldsved og hjertebanken, men jeg er kommet hjem med fornyet selvtillid. Der var så mange virkelig tykke mennesker at jeg følte mig som en sylfide. Det krævede naturligvis at jeg undgik de få virkelige top-tunede mennesker, men jeg har åbenbart selektivt syn hvilket reddede min weekend. Der var mænd med bryster større end mine (okay, det er ikke svært at slå, men alligevel), kvinder med mave på knæene og bryster der gyngede så man blev helt søsyg - jeg var i himlen!
Prinsessen gjorde store fremskridt på de få dage vi var der. Fra at være uvant i vandet og klamre sig til os, til at plaske rundt i sin badering, næsten svømmende, og bede os smutte fordi hun ville svømme alene. Hun tog hovedet under vand og stod helt under bruseren flere gange og ville prøve vandrutjebanen igen og igen. I Monky Tonky Land rendte hun rundt alene, rutjede, legede med andre børn og var bare så udadvendt og bombastisk, hvilket ikke er nogte jeg er vant til. Hun vil normalt have mor med og er genert, men tror den indre vildbasse igen titter frem. Håber det varer ved! Jeg vil i hvert fald overvinde min angst for mig selv i badetøj og gå i svømmehallen jævnligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar