12. august 2009

Nu sover Loa tungt, ved siden af Tigerdyr, Jo-jo, Bamse og dukke Torkild.

Det har været hårdt i praktikken denne uge. Alle er kommet hjem fra ferie og der er pludselig mange flere unger og lidt andre rutiner. Jeg følger med så godt jeg kan og fortsætter mine kreative udfoldelser i 'Farveland'.
Jeg cykler til og fra SFO'en og tænker at det ikke er et minut for tidligt at starte op på det dersens motion igen. Jeg pruster og stønner som en brunstig havnearbejder, sveden hagler af mig og jeg har blodsmag i munden når jeg endelig når frem til destinationsstedet. Det skal siges at der er sølle 6-7km hver vej.

Jeg glæder mig til at blive masseret i morgen. 60 minutter i himlen! R.s veninde er massør og har tilbudt 1t. for 200kr. Det er et bedre tilbud en Lars Larsen nogensinde har disket op med, så jeg sagde "jow tark". Jeg har stadig ondt efter jeg væltede ud foran en cykel efter Grøn Koncert, håber hun kan kurere mig.
Jeg vil gengælde hendes gavmildhed med en lille ting, en tanke, et-eller-andet, men hvad giver man kvinden man ikke kender og end ikke har mødt? Blomster! På vej hjem i dag fræsede jeg forbi blomsterhandleren og bestilte en buket til afhentning i morgen og blev (som så mange gange før) mødt af en meget stereotyp blomsterfrk. med en ubehagelig attitude. Hvad sker der? Hvorfor er blomsterdamer så sure?

Nå, jeg vil hoppe under dynen og se lidt ligegyldig tv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar