24. august 2009

Strøtanker..

Mine planer om rengøring, lektier og andre fornuftige gøremål er blevet skiftet ud med sodavand, internet og vaffel-is. Det sker faktisk ret ofte, ansvarlighed har aldrig været min stærke side. Til gengæld er jeg god til at aftenhygge, så det går vel lige op.

Manden, Loa og jeg skal ud og se på lejlighed i morgen, spændende! Jeg bliver hentet fra SFO'en og så kører vi direkte derud.
Har jeg egentlig nævnt at jeg er startet i praktik i en SFO? Det har jeg nu og kan i samme sætning røbe at jeg er glad for det. Søde kolleger (de fleste), super dejlige børn, masser af plads!

Har været ret væk fra virkeligheden den sidste tid. er ikke meget for at indrømme den nørdede grund, men her får du den alligevel: Jeg fik Sims3 i fødselsdagsgave og er helt elektrisk.

Nå, må hellere få lavet de !@!!% gøremål jeg satte mig for.

1 kommentar:

  1. Uh hvor spændende med den lejlighed! Glæder mig til at høre hvordan det gik..

    SvarSlet