6. februar 2011

Pandekager og praktik

Jeg er ikke syg længere, det har jeg faktisk ikke været i et godt stykke tid. Dog er jeg stadig træt. Rigtig træt faktisk. Faktisk er jeg så træt, at jeg ikke engang orker at lave de pandekager jeg sidder og fantaserer om. Jeg er dog overbevist om at sukkerjunkien i mig overtaler kroppen til at få det gjort.

Jeg er startet i min 3. og sidste praktik. I en sfo for børn med funktionsnedsættelser. Det er et dejligt sted at være, men enormt hårdt. Nogle af børnene har ikke verbal sprog, hvilket gør det svært for mig at vide hvad de har brug for. Jeg er så småt begyndt at lære nogle af deres lyde at kende, så jeg ved om de er tilfredse eller utilfredse, men jeg har lang vej endnu. Heldigvis får jeg et kursus i 'tegn til tale' så jeg bedre kan kommunikere med børnene. Jeg er i et team med 9 børn. Det er 9 meget forskellige børn med forskellige diagnoser, men de fungerer rigtig godt sammen. Og så er de bare herlige! Åh, hvor jeg glæder mig til de næste 6 måneder med dem, børnene fra de andre teams og personalet.

1 kommentar:

  1. Superkvinden der kan klare sådan en bunke børn med sådanne problemer! Jeg var løbet skrigende væk..

    SvarSlet