9. februar 2011

Sarkastisk tudefjæs

Jeg er bleg og kvabset. Det har jeg hele tiden vidst, men det bliver bare så tydeligt, når man ser sig i spejlet mens man står i bikini, fordi man skal i varmtvandsbassin med en af ungerne fra praktikken. Hvorfor er jeg også så dum at se mig i spejlet?
Jeg giver sundheden en langefinger og tager solarie meget snart. Og så skal chokoladen skiftes ud med mavebøjninger. 
Jeg glæder mig helt vildt til på mandag, hvor vi skal i vandet igen. Denne gang med den unge vikar med lille talje og pæne bryster *indsæt tudefjæs der bliver skjult bag sarkasme*
Jeg glæder mig endnu mere til, at skulle i vandet med ham den lækre hjælper med det halvlange hår, skægstubbe, hår på brystet og laid back attitude. Lige her er den faktisk fifty-fifty. Jeg glæder mig til at se ham med mindre tøj på, men frygter når han skal se mig med lige så lidt tøj på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar