16. oktober 2010

Ahhh...

Jeg har sovet længe i dag. Vågnede et par gange, men besluttede at sove videre. Det er sjældent jeg kan, så i dag skulle det være. Det har så resulteret i, at jeg slet ikke kan komme i omdrejninger. Det gør egentlig ikke så meget, det eneste jeg skal nå i dag er at købe pepsi max (fik drukket de 3lt. i går), ordne badeværelset og imod gut fra klassen senere. Ham der har sladret lidt om studiegruppegodte. Måske kan jeg få lidt mere ud af ham i dag. Har virkelig haft lyst til at skrive til studiegruppegodte, men har ikke gjort det. Jaja, jeg har ikke nummeret mere, men jeg havde ikke gjort det alligevel. Jeg vil være standhaftig og virke som om jeg da ikke tænker på ham flere gange om dagen.
Nu vil jeg snart slæbe min krop ud under bruseren, for egentlig er det jo et dejligt vejr udenfor som burde nydes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar