18. oktober 2010

Farvel tosomhed, hej 1000 katte og tun på dåse.

Jeg holder mig bare til min egentlige plan om solo-liv til det nye år.
Hører intet fra studiegruppegodten, trods invitation til stille hyggeaften i lørdags. Jeg skrev en lang invitation, og skrev at jeg godt vidste han ikke kunne (han skulle til MC Fight Night), men at han i hvert fald skulle vide at han var velkommen. Hans svar: 'Hey, det lyder hyggeligt, men jeg kan ikke lørdag'. Okay. Tak for det intetsigende afslag.
Hvorfor fanden skriver han så koldt? Han har jo talt med E. og fortalt at han er interesseret. Og andre gange har han godt kunnet skrive længere sms'er, endda med en lille smiley presset ind.
Pyt, det er droppet. Hans nummer er slettet og han er glemt. Yeah right!
Til gengæld modtager jeg kærlighedserklæringer fra andre fyre. Selvfølgelig dem, jeg ikke har den fjerneste interesse for.

5 kommentarer:

  1. Typisk mænd.. Godt vi har hinanden <3

    SvarSlet
  2. Ja! Du er en kæmpe støtte og en fantastisk veninde :)
    8k9

    SvarSlet
  3. Årh, jeg hader den type!
    Så kan man sidde dér og undre sig og gennem-analysere ud fra.. ja intet!
    Op i røven med dem.

    SvarSlet
  4. Ja! Men problemet er, at jeg er ret vild med denne her type. Prøver at glemme ham, men for fanden da! Dumme dreng!

    SvarSlet
  5. Åhh, mænd. Alle mænd er idioter - nogle kan hjælpes, men langt de fleste vil jo ikke.

    Jeg hepper på din plan om alene-tid. Så kan man prioritere sig selv højest og forkæle sig selv og veninderne i stedet for at spilde energi på én, der i bund og grund er ligeglad.

    SvarSlet