14. oktober 2010

Forvirret? Det tror jeg nok jeg er!

Jeg har fået at vide, at følelser for studiegruppemand er gengældt. Hvilket jo er ganske fucking fantastisk! Hvis han så bare ville vise det, sådan i sms'er. Bare en lille 'du er simpelt hen fantastisk' sms, er det måske for meget forlangt?
Mødte ham på semi i går, hvor jeg godt kunne mærke interessen. Om aftenen skrev jeg, at vi ville være nogle stykker til hygge herhjemme lørdag og at han selvfølgelig er velkommen. Svaret kom i dag 'Hey, det lyder hyggeligt, men jeg kan ikke lørdag'. Intet andet! Ikke engang en smiley. Fristes til at lokke mere ud af fælles ven, der allerede har fortalt sig (og tak for det!)

Så nu sidder jeg i sofa med mobil, internetshopping (trods - 2000kr), tv og latte en masse. Har overvejet at slette hans nr. så han skal tage næste skridt. Giver det til veninde inden, i tilfælde af, at jeg fortryder..

2 kommentarer:

  1. Og det ligger sikkert på min mobil, hvor du ikke kan få nalderne i det ;)

    SvarSlet
  2. - kun hvis jeg har en rigtig god grund!

    SvarSlet