7. oktober 2010

Tilbage efter pause

Jeg har været "off-the-blog" ret længe. Det skyldes at jeg har haft travlt med at rode hele følelses registret igennem. Ked af det, frustreret, glad, irriteret, rasende, stresset, opgivende, fjolleforelsket, lettet, lykkelig er bare nogle af de følelser jeg har været igennem.
Men nu er eksamensperioden overstået!!! Satte lige punktum med et 10-tal.  
Nu skal jeg bare have styr på fjolleforelskelsen. Tænk, jeg er 26 og stadig har teenagefølelser. Det bliver forstærket af, at jeg ikke ved hvad han vil. Nogen gange viser han interesse, andre gange virker han kold som is. De få jeg har talt med om det, siger jeg skal lade være at lægge så meget i sms'er, men helt ærligt, jeg har bryster og os med bryster lægger altså meget i sms'er, fb og andet tekstbaseret kommunikation!



2 kommentarer: